
Help, een bedrijfsvideo! 4 redenen om die ‘leeuwen en beren’ te verslaan
Ken je dat? Als ondernemer wil je graag het beste voor je bedrijf, ook op het gebied van promotie. Een bedrijfsvideo wordt voortdurend aangeprezen als een goed middel, maar je hebt hierover nogal wat bezwaren: ‘Dan moet ik voor de camera!’, ‘Wat moet ik dan...
Wie niet gezien wordt is weg
Opvallen en blijven opvallen is een vak geworden. Het gaat erom dat je laat zien wat je doet en wie je bent. Het liefst op zo’n manier dat je antwoord geeft op de vragen van je doelgroep. En zo uitgevoerd dat het je onderscheidt van je concurrenten. Want je wilt niet...
Komen uw daden overeen met uw woorden?
“Hoe een persoon of bedrijf zich presenteert, en welke beloftes daarbij worden gemaakt, hoeft niet overeen te komen met de perceptie van de klant. Hoe de dienstverlening of het product wordt ervaren kan compleet afwijken met het beeld dat men schept. Dat is een...
Het is geen time of change, maar change of time!
“De nieuwe realiteit brengt uitdagingen met zich mee. (Internet) Marketing vereist steeds meer inzicht en vaardigheden. Tegelijk wordt het verwachtingspatroon van klanten steeds hoger. Ondertussen moet u uw business op peil houden en natuurlijk wilt u het liefst elk...