Opvallen en blijven opvallen is een vak geworden. Het gaat erom dat je laat zien wat je doet en wie je bent. Het liefst op zo’n manier dat je antwoord geeft op de vragen van je doelgroep. En zo uitgevoerd dat het je onderscheidt van je concurrenten. Want je wilt niet alleen je klanten houden, je wilt natuurlijk elk jaar groeien en nieuwe klanten.
“Dat betekent continu kansen creëren om daarna deze kansen om te zetten in werkelijke omzet”, vertelt Businessbooster Ruben Zuilhof. Kansen creëren en omzetten in werkelijke omzet? Dat willen we natuurlijk allemaal. De vraag is hoe de Businessbooster dit doet? Enthousiast licht Ruben de visie van de Businessbooster toe. “Met mijn expertteam breng ik graag dingen in beweging. Dat is voor ons de lol van het ondernemen. Wanneer je de vrijheid neemt om te bewegen, kom je continu mogelijkheden tegen om kansen te creëren. Uitgangspunt voor ons is of we de investeringen in deze kansen zelf ook zouden doen. ‘In it, to win it’. Wij gaan alléén voor tastbaar resultaat.”
Expertise
“We richten ons op het in beeld brengen van organisaties, producten en diensten. Daarin ligt onze expertise. Dit doen wij voornamelijk doormiddel van video, virtuele tours, website’s en combinaties daarvan. Cijfers tonen aan dat een website met bijvoorbeeld een virtuele tour méér en langer wordt bezocht, hoger wordt gewaardeerd en beter wordt herkend. Belangrijk voor ons is: doe het goed of doe het niet! Want wanneer goed uitgevoerd, wordt een organisatie kwalitatief hoger ingeschat.”
Onderscheidend in beeld
Een virtuele tour, dat klinkt spannend. “Het is voornamelijk erg mooi”, lacht Ruben. “Stel je voor dat een bezoeker op je website virtueel door je pand loopt. Kristal zuivere 360 graden-foto’s, waarmee we bezoekers laten kennismaken met binnen- of buitenruimtes, medewerkers en het merk. Mensen raken door een virtuele tour méér geïnteresseerd om de plek in het echt te bezoeken en hun indruk blijft beter hangen.”
Welke mogelijkheden biedt zo’n virtuele tour? “Dat is juist zo mooi”, reageert de Businessbooster enthousiast. “Alles wat je maar kunt bedenken maken wij mogelijk: direct contact opnemen, video’s afspelen, met een klik meer informatie verschaffen, alles in de eigen huisstijl op de eigen site. Hiermee breng je je organisatie onderscheidend in beeld, op onze website is dit natuurlijk ook te zien.”
Hoe kunnen mensen meer over de producten van de businessbooster te weten komen? Ruben: “Natuurlijk heb ik ook mijn boodschap zo visueel mogelijk gemaakt, in mijn video vertel ik hier meer over. Ook heb ik voor u een gratis checklist om te zien of uw organisatie al optimaal in beeld gebracht is.”
Neem voor het maken van een vrijblijvende afspraak contact op met de Businessbooster, of bel Ruben direct op 06-82254125.
Dit artikel is gepubliceerd in het Gouda Into Business Magazine – Winter 2015